Yesterday

Igår var en utomordentligt bra dag, av inte så många anledningar alls. Jag tänkte hur som helst fortsätta i samma spår. Vad var så bra med igår?

.Jag lyssnade på en mix av  "Gran Turismo", "Long gone before daylight" och "Super extra gravity".
.Jag fick löfte om extracash lagom till jul samtidigt som jag åt frukost
.Dagens jobb bestod av att göra små uppdrag och utflykter. (sånt tycker vi om.)
.Jag tränade själv
.Sen gick jag och A stavgång. Eller hon gjorde. Jag har inga stavar, jag är bara experten.
.Duscha
.Jag mejlade viktiga mejl och pratade med bra och viktiga personer
.Jag åt god mat
.Leoni skrek rakt ut  "Kommer hon inte tillbaka?" efter att vi pratat om en annan au pair ihop med att jag skulle åka hem över jul.
.Jakob och Johanna sa att de lika gärna kunde sitta bredvid mig som bredvid A när vi skulle på konsert.
.Jag gick på en jättefin julopera-St nicolaus konsert

Summa summarum så var det en skön dag och ja, det är väldigt roligt att få bekräftelse på att barnen gillar mig.


Oh god oh god oh god


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0