Fredag - fruktdiet med LW

Jag ska sova ja. Jag ska inte heller gifta mig. Men om jag ska ska jag drick asmycket champagne. Hoppas jag drömmer sweet i natt. Jag tror att jag saknar allvarliga bekymmer. Du vet, sådant där som man blir så trött på att man somnar. Sådant man blir jättetrött på. Sådant som tar alldles musten ur en. Precis. Jag har för mycket energi. Pröva äta 7 frukter om dan du med. fruktsocker är ju bättre än glukos för i texc godis är det alldeles för mycket glukos och av det kan man få steg-2 diabetes och det vill man ju inte ha. Learned from emil aho. Steg-2 diabetes har massa av gamlingarna. idag var jag dum och bjöd inte diabetes pensionärerna på godis. Sova var det. Kaffe kaffe kaffe. My dreams contains coffey.

 

 


 

 

Malin ska på möhippa. Men hon ska inte gifta sig.

 

 


 

 

Och kvällen tillbringar jag med att jobba och lyssna på lars winnerbäck och hovet.

might be LW och hovet den 14 i uppsala. avslutning. vore onekligen kul. wiehe var så bra. allting fastnade i halsgropen och vad ville man tycka? vem kan man lita på? Såg dem i gävle med malin. Köade i tre timmar, vi stod längst fram i mitten och sure, blåmärken och grejer fick jag och hon med men vad fan. Det är verkligen alltid värt det. Alltså att köa omänskligt länge och stå där de sista tjugo minuiterna längst fram vid insläppet och ladda och ha ångest för tänk om man inte hinner och sen ska man vara skitsnabb att få sin biljett avruiven och sin väska genomsökt sen ska man springa ikapp med alla andra och känna sig jättetöntig och sen springa springa springa kasta sig mot räcket och sen är det vanligtvis bara nån timme kvar tills konserten börjar. men som sagt, det är värt det. Winnerbäck ggr 4, Anna Ternheim, Håkan Hellström och Saybia. Vilka konserter.

 

haha angående jobbet, får jag det så ska jag köpa nya kläder. (och skivor) kanske därför som jag så gärna vill ha det. försökte ringa för info idag men Stina Bond var ute hela dagen, vela inte svra på mina frågor. För övrigt på jobbfronten: filar på CV, samlar mod för att gå och prata med chefen och be henne bli min referens. Samlar ännu mer mod för att gå och prata med Eva-karin och Eeva. Det får vänta tills måndag nu. Ska sluta tänka på det där nu, så att jag lkan sova i natt.

 

ingen teori idag. sen nån gång då. kör upp sen. blir nog bra. (jonas jag kommer köra upp i typ oktober, för köerna är dumma och det är jag med när jag till exempel glömmer att vi har högertrafik i sverige.)

 

 


 

 

Tanten med mockasiner och vita lowtops anar inte hur häftig hon är. Jag sa nått i den stilen och hon sa att ja, vi gamlingar fattar ingenting och antagligen fattade hon ingenting heller..

 

Kunde inte sova i natt. Inte alls. Säkert en timme av vaken halvsömn. Jonas ord om egen lägenhet och min jobbhets gjorde sitt till. "Maja, det är hur skönt som helst med en egen lägenhet. Det går inte att jämföra med forsmark." Jag tror dig, jag tror dig. jobb prio ett, men får jag det så står lägenhet högt, högt på prio. Får jag jobb kan jag köpa massa vettiga grejer som nya kläder, en tv och röda gardiner. Kuck kuck, Big luck.

 

Jobb. 16-21. efter att ha jobbat 07-12. fan vad seriös jag är. 10 timmar en fredag. 8,5 timmar i morgon. 10,5 timmar på söndag. blev erbjuden 9 timmar på måndag. vete fan om jag pallar. Let's find it out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0