torsdag - elektronikfestival

Jo men visst.

"Kommer du också från kosovo?"

"Javisst!"

Egentligen var det: "Are you also here for the festival" "Oh no." Och linda undrade varför jag försökte ställa mig in hos killen från danmark genom att säga att jag också kom från kosovo. fy fan vad vi gravade, och fan vad synd det var om killen som precis hade gått.

 

Just precis. Det finns en festival i Norberg också. Med elektronmusik. Inte så hett, inte lika hett som tex storsjöyran, eller ännu mer, hultsfred. Nej, nej, istället har vi den här festivalen i en gammal gruvlave. Det kommer bara danskar för det är danskar som arrangerar här. Danskar och danskarnas mormor. "Eru på? kan alltid vara kul att hänga med lite danskar." "Du vet den här elektråån musik fästivaalen. " Vi får väl se. Jag har hört att dom bara röker hash och dansar roligt. Det är nog knepiga människor?

 

Man behöver inte be så mycket om ursäkt. Inte om allt iaf.

 

 


 

 

Asnice. Riktigt kul att träffa emma och linda. Och malin. cp samtal till björn mitt i natten, eh, runt tolv men vi störde honom inte för han läste en bok. Tom Clancy, och den var tydligen bra. Det var också kul. Ännu knäppare mobilsvar till robin. To good to be true. Jag saknar dom. Vi saknar dom. Lär gå ut i höst, i Enskede.( Ok. jag blev för full.) Billig öl, billig whiskey, det är farligt. Kul att träffa lite folk, kul att cykla hem igenom en natt. Kul att lyssna på bra låtar och dricka varm choklad. Ikväll blir det Lars Winnerbäcks DVD från Linköping. Jag hoppas btw fortfarande att han gjorde en dvd från hultsfred. Det hade varit så perfekt. Tre konserter, tre olika set med låtar, och en sån publik. Ja, jag förstår verkligen inte hur han tänker om han inte gör en dvd därifrån..

Lyssna på "det är mer än vad jag har", "blåa ögon" och "elegi" och "faller".

När du står ensam kvar på tå, när ytan inte går att nå, när du står sist i kön, kom ihåg mig då. När du har vunnit, kom ihåg mig då.

 

Med dig på andra sidan jorden får jag tid till inget alls, det är som natten hum hum hum och stilla sjunger med.

 

För han har dubbelsäng och hum hum hum och det är mer än vad jag har.

 

Annars är det soligt och fint och vi ska fika på Elsas, precis som vi gjorde igår. Dom har gott kaffe och fin uteservering. Jag har hört att det ska vara så på sommaren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0