<3

Nu känns allting konstigt att skriva. Det förra inlägget tycker jag är skitviktigt. Ska jag då skriva om att jag inte vet om jag ska kolla på OC avsnitten snabbt för att jag vill eller om jag ska dra ut på det och titta på ett när det verkligen är synd om mig? För OC är en del av min vår, som var så bra. Det har bara bra minnen med sig.
”Fy fan vad ni är degiga”
Om det var fest så kollade jag och malin alltid på OC som privat efterfest. Fast en gång tittade vi på Winnerbäck dvd. Äsch, vi gjorde säkert massa andra grejer, ja det gjorde vi men det finns så himla många kvällar som slutade så. Och som började så. Vi gjorde pizza och åt där inne. På mitt rum. Då vart det helt plötsligt mysigt.
”Fy fan vad ni är degiga” sure, för vi åt massa god mat och kollade på två säsonger OC men vi gjorde så himla mycket mer. Vi såg massa konserter och talked, talked and talked. And we still do. That’s the sweetest part in this story. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0