All your dreams can come true


Fuck. Jag borde inte msn'a med forsmark just idag. Det borde jag inte. Jag ville ju bara blogga ett litet inlägg om några kul grejer från när jag sportade idag:

Maja till maja:
(man ska göra situps, och jag slutar mitt i)
"Men hur kan dom veta att jag inte gör jättemånga varje kväll hemma?"
"Men maja, det gör du ju inte.."
"Jaha, ja det är ju sant..."
(sen gjorde jag situps)

(man ska göra en övning)
"Haha, det här är skitlätt, bara lyfta på benet"
"Mm, men maja alla övningar har varit lätta de första gångerna.."
"Jaha"
(den blev det skitjobbigt på en gång)


Jag cyklar på vägen hem och är skithungrig.
"Mm, Pizza, fan vad gott det skulle vara..."
"Mm, men maja du ska äta havregryn.."
"Fan ja, det ska jag."
( och det gjorde jag också..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0