ba ba ba ba

Nu är klockan 19:50. Klockan 20:00 börjar slam poetry. Dit ska jag. det ska bli kul. Jag vet inte vart det ligger. Jag kommer hitta dit ända. Jag tror pa mig själv, detta ska ga bra. Detta ska bli kul.

Ps. jag fick inte reklamera mina hörlurar som jag "rakat" slita sönder. De sa att det nog var en förslitningsvara. Sen smet jag ut fort för att killarna som brukar hjälpa mig inte skulle se mig. Hmm. Konstigt egentligen, de är alltid snälla, men jag är ju alltid där. Kan bli en kombination som inte haller i längden har jag tänkt, sa igar försökte jag mig pa smygmetoden, dvs att de inte skulle se mig, himla med ögonen, sen le och sen säga "tjena tjena." (det kan en av dem säga eftersom han har jobbat i spanien tillsammans med en svensk.)

"Tjena, tjena, är det bra eller?"

Det är faktiskt jättetrevligt. Bästa butiken här i stan. Jag glömmer bara bort vad den heter hela tiden. Och nu har jag glömt bort att jag har lite brattom. Sa Farwell, so long, auf widersehen.


ps2. Är det smart att tala om att en övning pa den tyska träningen kallas för hitlers hund i sverige? Me don't know and me don't rellay care.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0