brittan

brittan

En liten fråga bara. Tror brittan verkligen att det där är hennes egen kropp? Jag har sett andra bilder på lilla fröken jag.

en annan sak. Varför är alla modeller långa och smala och snygga? kan inte designerna göra kläder som passar vanliga människor? egentligen är det ganska konstigt att man ska tycka att nej, jag kan inte ha de där kläderna för jag är för kort och inte tillräckligt smal. ganska dåliga designer som bara kan göra kläder som passar modeller. nu drar jag iiofs lite väl mycket förhastade slutsatser och så men skulle det inte vara intressantare och en större utmaning om modellerna vad normala och kläderna fortfarande skulle vara lika snygga? För som man säger, en skönhet klär i allt. Ingen utmaning alltså. Tråkigt att ni inte vill ge er själva en utmaning och skaffa oss en bättre värld. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0