BTW

Btw, jag har sovit eftermiddagssömn. Det är skönt när man är trött, så att säga.
”Jag vet att du odlar vingar för att din hud har blivit för trång. Jag vet att du försöker flyga bort någonstans med dem.”
Sova med Nina sjungandes om allt möjligt, alla sina hits och kärlekar och vänner. Jag sov bort lite av min trötthet och ledsamhet. Jag ska försöka vara positiv och duktig. Det är både bra och dåligt här, men jag kan ta tag i det och göra något av det. Vara lite modig och snäll och positiv. Det blir så mycket lättare då. Jag försöker själv peppa positivt till folk som är nere och jag tror att jag har tagit bra åt mig av alla som velat peppa mig nu. Det har varit skönt och bra.
Jag ska mejla Berger och tacka för en trevlig kväll. Jag ska mejla Leoni och fråga om vi ska hitta på nått. Jag ska skriva en artikel till den sjätte december till tidningen. Jag ska lämna in min översättning av ”ingens frö” och se om de vill ha och publicera den. Det är ändå en bra story. Just exakt nu ska jag resa mig upp och byta om och gå och träna. Vad bra, vad bra!
 
”Det här är ingen neråtsång som du ska bry dig om”


Kommentarer
Postat av: as

den är så bra så att jag verkligen måste läsa dina ord varje dag, sitta här i sverige och försöka föreställa mig hur de skulle vara att inte få sitta här utan vara i den stad du är i. hoppas du är deppig idag med så detta blir uppskattat!

2005-11-14 @ 16:56:00
Postat av: maja

vad skoj. det är ju en fin stad det här. haha och jag är faktiskt lite deppig idag med men det är bättre för pappa sa üt mig att det inte tjänade nütt till att grina. det säger han jämt. Lös problemet. I'm trying too!

2005-11-14 @ 17:00:22
Postat av: as

men om en del problem inte går att lösa då?

2005-11-15 @ 13:33:26
Postat av: maja

om en del problem inte går att lösa. så ä det naturligtvis också. men det är ändå bra att se det så. jag vet inte vad din situation är (för det kändes som att du hade en problematisk situation) men jag försöker alltid tro på att man kan ändra sin situation. alltid. men ju svårare saker, desto modigare måste man vara. svaret är väl aldrig vad man tror. eller så vet man hela tiden men tror aldrig man är tillräckligt modig..

2005-11-15 @ 16:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0