btw

Det där med "sikta mot stjärnorna", alltså programmet på tv som inte visas längre (?) inte vet jag förresten jag har inte kollat på tv sedan i september. Bara OC på min dator, och det är nog. (vilken nörd jag är hahaha och vad nöjd jag är.)

Kom att tänka på en gammal klasskompis som i trean eller fyran ville bli dansare i tv-showen. Man kunde nämligen bli det, det visste nämligen hon. Bär jag tillägga att jag fortfarande avskyr (eller numera kanske snarare ser ner på) denna tjej som pesten. Vore ju pinsamt om hon visste vem hon var och läste det här men det klassar jag inte som troligt och so what. Vi har aldrig gillat varandra och för nån vecka sen drömde jag en dröm som spädde på det. Varför ville jag skriva om henne då. Hahaha jag bara ville det. För jag har verkligen aldrig tyckt om henne och har inte heller gått i samma klass som henne sen sexan huu men jag får kalla krypningar bara jag tänker på henne och allt vad hon gjort som jag stört mig så otroligt på.

det var bara det. Hoppas förresten att hon fortfarande vill bli bakgrundsdansare i sikta mot stjärnorna, om det nu fortfarande finns. det skulle vara så djävla roligt att kolla på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0