Clownen Cloud spelade fotboll med tuffa gänget

aldrig mer. Haha, aldrig . Fan vilken tönt jag var men jag klarade verkligen inte av det bättre.

Danceaerobicsen sög stenhårt idag, kombination mellan träningsverk och motivationsbrist tippar jag på. Jag tänkte gå och duscha men så kom jag på att fotbollsträningen höll på och att jag lovar mig själv att gå och vara med, åtminstone en gång. Jag kom dit mitt i och frågade på min sämsta (det var inte meningen) tyska om han var han som var tränaren och om jag fick vara med och hur det egentligen var upplagt. Det slutade i att jag fick vara med. vi var 14 stycken med mig och skulle stå och kicka och kasta lite boll, nåja, det var ju okej men sen skulle vi göra anfall och skit. Jag kan verkligen inte. Speciellt med 13 andra mångotyskor. (ursäkta uttalet) förresten ska jag väl inte säga så för jag är väl mest sur för att jag var sämst.
Att jag var sämst är inte så konstigt egentligen eftersom jag gått på fotbollsskola en gång, när jag var sju år eller nått. Jag slutade efter den dagen då jag inte nådde fram till målet när vi skulle sparka mot mål. Jag och bollsport är inte ett. Snarare 0,00082.

Fotbollstjejerna var det djävligaste mest typiska jag varit med på länge.
Det fanns de blonda hurtiga tjejerna.
De maskulina med kort hår.
Nördarna med hästsvans. (de hade iofs alla)
Spralliga pajasen som var bra på fotboll och en nörd utanför plan (min gissning)
De där ordentliga hästkvinnorna var inte ens trevliga mot mig.

De tyckte inte att det var ett dugg kul att jag försökte spela med. De klankade till och med på mig.
Jag själv slängde mig på planen, fick en boll på näsan och knäckte nästan handleden när jag gjorde räddningen, men okej, tyck att jag är värdelös då dumma hästkvinnor.

Tur att det finns så många skysta fördomar man kan ta till när man står jättesvettig på en fotbollsplan och bara längtar tills klockan ska vara sex och träningen ska sluta.
Jag går aldrig dit igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0