cohen

En sista låt med Jumper. Ja, jag gillar jumper. Det är så himla kul låtar om hur han är kär i tjejen i lägenheten mittemot. Till exempel. Eller att solen går upp även idag, det gör det.

Jag har kollat på två avsnitt av OC, höll på att gå åt av spänning efter det andra så jag kunde inte låta bli. Coop är lite cool ändå. Oj, oj, hur ska det gå. Men nu är jag faktiskt mer oc-nörd än jag är. Eller borde, skit samma. Jag är glad att jag har det att kolla på nu.

Anne kom in igårkväll och verkade otroligt lättad att jag var på mitt rum, hon hade inte vetat vart jag var och trott att jag hade gått ut. Hon hade varit jätterädd sa hon. Jag tror att hon blev riktigt orolig när jag berättade att jag var ledsen. Men för mig var det skönt. Ärligheten lönar sig i längden. Hmm, jag vet inte vad jag hade för en omedveten idé om att inte säga nått alls. Jag är ingen bra hemlighållare. Jag visade henne att jag hade OC på min dator och så berättade jag att många tyckte adam brody var snygg.

”Han?”

”Ja, inte han där (sandy) utan han.”

”Hmm, han hade så konstigt hår ju.”

”Hahaha, det är ju håret som är det bästa.. Min kompis skulle bli lite knäckt om du sa sådär.”

”Mauliin?”

”Japp. Men håret ska vara längre och inte lika ordentligt, då är det bättre.”

”Aha, ja det kan nog stämma. Men så där ser han ut som nått från sjuttiotalet.”

LOL

Och nu jag ledig hela dagen typ fram tills halv sex. Jag ska…. Hmm. Tralala. Gå ut och gå. Mejla leoni och berger. Börja översätta saker till tyska. Artikeln och fler låtar av winnerbäck. Dricka kaffe och sova. Vilken bra dag. Inte helt isolerad. Sparka löv och grejer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0