crap

I am tired, yes I am.

Korta drag denna dag: Hanna åkte härifrån klockan kvart i sex i morse. Vi sov mellan två och halv fem tror jag. Jag var så ledsen jag ville åka med. Ta mig hem till sverige. Jag stannade på järnvägsstationen i över en timme. So sad var jag. Det är skönt att få vara ledsen på en sån anonym plats som är fylld av avsked. Det var som att Hanna tog med sig hela sverige och mitt gamla liv här. Sen sa hon massa vettiga saker också. Jag är otroligt glad att hon var här.
När jag kom tllbaka hit var det så tyst och tomt. Jag skrev massa mejl men jag sov inte. Lyssnade på "the sound of silence". Fan sverige.
Min brorsa har brännt alla avsnitten som kommit ut på den tredje säsongen av OC. Det kom så otroligt väl tillhands. De ny avsnitten, uj vad bra de är. Jag grät på två ställen. Olika gråt. Californiengråt och "tomma-ensamma-dumma-tysklands-gråt."


Jag ska lösa de här problemen. Men det är inte roligt just nu.

Kommentarer
Postat av: Sophia

Babe. Call me.

2005-11-14 @ 01:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0