dagens lista

  1. igår gick min klocka sönder. jag planerar att skriva upp en klocka på önskelistan.
  2. igår var jag ute med desiree och en killkompis till henne. det var bland det tråkigaste jag varit med om men jag kände att skit samma. jag tror att det enda jag sa på hela kvällen var: "du liknar min kompis, spelar du gitarr också?" han blev förvånad och sa att ja det gjorde han. ja, gitarrspelande pojkar brukar se ut ungefär så, som han. Dom var verkligen tråkiga. Okej, det hade säkert varit roligare om jag förstått vad de sa och själv kunnat prata bättre tyska, men ändå. Så här; det känns inte som att det gör något om jag har tråkigt i såna som deras sällskap. (dessutom så kan man tänka att det här djävla landet och deras förflutna kan gott ha. jag behöver inte sitta i deras gamla källare och ha tråkigt. .. jag hade faktiskt inte tråkigt igårkväll)
  3. Jag drack whiskey igår. ja inte men de där två tråkmånsarna, utan med mig själv, i min ensamhet. tjosan, så kul var jag igår.
  4. jag ska alldeles strax gå ut och handla lite grejer. det går förbannat segt. Men maja då.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0