Ego

maja

Det här är jag och min egenhändigt ihopknåpade frisyr. Det funkar rätt bra. Det är ungefär så där kort över hela. Jag ser det som en otrolig tillgång att jag kan klippa mitt hår själv. Jag kommer bli en väldigt förnyande människa genom min vistelse i ett land med brist på svensktalande frisörer. (för nej, jag kommer nog aldrig låta en tyska klippa mig. Jag har inte sett en enda tysk som varit snygg i håret och att försöka få connection med en tysk i hårfrågor har jag inte så stora förhoppningar på. Så jag klippte mig själv. Det var kul.)



Här kan man se mig när jag är ute på en promenad på stan. Min mössa är snygg, jag blir lika rädd och ledsen varje gång jag tror att jag tappat bort den. (händer oftare än det borde.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0