En ekonomisk histora går om intet

Och jag kan också meddela att jag inte får några presenter till sant nicolous. Iaf inte de som jag ville ha tidigare som ledde till att jag var tvungen att kolla upp saldo och grejer. Jag åkte in till stan innan träningen och provade och kollade och kände och tänkte. Och kollade. Och jag ville inte ha. Däremot la jag undan en grej som kanske bli en julklapp, men det kan jag så klart inte skriva här. HOHO, snart är det jul. Det är då bra mycket roligare att julklappar till andra. Maja papaya kan nog få lite grejer hon med till slut. Men inte idag. Inte de där grejerna. Mitt habegär försvann och jag ville inte ha dem nå mer. JAG VILLE INTE HA.

Det känns bra. Tecken på att jag kanske ändå kan få klassa mig som lite vuxen, eftersom jag så föredömligt tar ansvar för min ekonomi. Jag som inte är så ekonomisk, kanske snarare borde säga ekonomiskt beroende. Jag är inte beroende av en ekonomi helt enkelt. Vad fan ska man ha en sån till. Det är så mycket mer spännande att kolla lite då och då, förbanna att det kostar 81 kronor att ta ut 500 spänn i tyskland. Ja det är sådana saker man sitter och stirrar på om man vill ha en ekonomi. Jag vet att det är dyrt att ta ut pengar här, det kostar cp mycket. Men jag som är lite mer positivt lagd inser att det nog var en dålig kurs just den dagen, så vad kunde jag göra åt saken?


Kommentarer
Postat av: as

what would jesus have done?

2005-12-01 @ 16:13:40
Postat av: maja

I don't know. Really. happe 2:a advent.

2005-12-04 @ 07:43:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0