ett röjigt ljus i ett stilla mörker

haha, har ni sett att jag ser ut som en clown på min nya visningsbild. Det var kul tycker jag. Jag funderar dock på att byta bort den nya designen, för ja "Maja, varför är det skor och en orange dragkedja på bilderna?" Ja, varför är det egentligen det. Jag vet att man kan byta bilderna om man byter upp sig men varför ska jag göra det. Det är väl inte så att en orange dragkedja ska styra mitt liv?

Hur som helst. You know, don't let the devil ruin it all. Videon till den låten såg jag för första gången i stockholm. I lägenheten med malin och paljen tror ja minsann. Vi såg utöver det Tietur och Daniel Cirera på Södra Teaterns lilla scen. Det var inte illa. Timo har ju också sin charm så att säga. Han har en penna i sin äga som han fått till skänks av någon jag känner. Han behövde en penna, hon hade en. Det var roligt det. Allt med Timo är roligt.

Last night might well been pure hell, but, as we bouht have crazy we treath it with laugh.


Don't let Lucifer ruin it all...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0