Everything changing

där fick du maja. Alla stellakläderna som fanns här igår är skickade till London och New York. Det känns iofs lite vip. Skitsamma. Det regnar här, verkligen vräker ner, det passar mitt humör bättre. Spöregnar och blåser. Regn är så otroligt uttrycksfullt och fint. Jag sitter inomhus och är varm. Jag är nöjd för bredvid mig ligger två jättelånga riktiga brev till personer som jag väldigt gärna vill skicka mejl till. Feeling really bad today, gonna cry some more today, shit the same to day. Everything changing everywhere I go. Har lyssnat igenom anna ternheims "naked versions". dom är så himla bra. anna anna anna. Hon är så himla fin. Efter henne ligger Avril. Hon sjunger kul/bra/argt. Fits me good. Jag skulle egentligen skriva mejl om mina texter/artiklar men ja. Jag har inte gjort det. Det dog lite när stellakläderna var borta och ja. Jag vill bara hem och ringa hem och gå hem utan skavsår. Har man tillräckligt bra skor så ska man kunna gå hem utan skavsår? Till sverige?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0