Fit for fun

Fit for fun eller latino step?
Ish don't know.
Båda låter hurtigt och fjolligt.
Jag tror jag tar fit for fun. Chansen att det är sliska latinos på den är nog mindre än på latino step.
Cykla, cykla, cykla.
(Tur att jag inte bryr mig om man får göra fit for fun i mjukisbyxor.)

EN OCH EN HALV timme? Träna? (Become fit my dear. (Fit muscles.))
Du vara galen min goda vän. Jawohl.
Jepp. Jag är så djävlarns hurtig.
Promenera hit och dit, två ggr idag. Först en timme. Sen en halv timme.
Nu, cykla, cykla, cykla.
Hurtfrisk?

Kommentarer
Postat av: S

Don't make it an obsession. Hörs vi sen?

2005-11-08 @ 20:16:50
Postat av: maja

Jo det är just det jag är sugen på att göra. men jag behöver inte göra så snabbt.

2005-11-08 @ 21:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0