gay

Internet är gay. Eller snarare telefonen som bryter internetuppkopplingen varje gång någon använder den för att ringa. Telefonen och Internet är kanske gay tillsammans, inte vet jag.


Jag ska bli en harmonisk människa och flytta hem till Sverige, sinom tid. Vad har det med Internet att göra? Inte ett dyft. Men med mig. Med mig, med mig, med mig. Fick precis flukta tillbaka till förra våren, runt februari. ”Jag känner mig som du sa att du kände dig då.” Vad hade jag sagt, jag sa så mycket.. Jag kände mycket också. Om vissa saker kände jag ingenting, eller hur var det nu? Tack till den personen för de nätterna vi satt uppe. Tack till fmark för att skolan är som den är. Tack och hej, alltså. Sjyst att ni bjöd oss på gräddtårta och wienerbröd när vi slutade, jag kan nog fortfarande studentsången utantill, det regnade och mamma sa att om det regnar på ens bröllop så får man ett lycklig äktenskap. (och att det nog kunde få gälla för ens student också..) Jag och studentmössan då, jag och kunskapen, vi ska leva lyckliga vi. För yes in deed, jag lärde mig så himla mycket. Om kvantfysik, litteraturhistoria, Gaudi (tex vad maja betyder för honom på hans tid (lättklädd kvinna från Andalusien, eller dylikt.)), om popcorn, om min dator, om gym, om grafer (mer än man kan önska), engelska böcker, OC, derivator, hinduism, EU, musik och hur en liten skola med småkorrupt ledning fungerar. Es hat wirklich Spaß gemacht, und ihr wissen alle das es eigentlich handelt von die Schule des Leben, und das ich und du noch darein sind, zusammen. Und noch wieder, weil es nie endet. Man lernt da viel sagt mein Vater immer. Hier in Deutschland lerne ich Deutsch, die Deutsche Kultur und interessante dinge von Situationen zwischen Menschen. Tschüss und Auf wieder sehen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback