glucklig

Bra tips för söndernervade människor. Ta en gammal cykel och cykla genom den här stan och släng med fötterna och lyssna på Moneybrother. Det måste helt enkelt vara så att man hör när människor är glada för musiken de spelar in. Jag tycker det ligger otroligt mycket glädje i Moneybrothers låtar, speciellt på den första skivan. Jag tänker ofta att det är sån tur att han började göra musik, att han bestämde sig för det, för han gör det så bra. Glucklisch kände jag mig, helt och hållet och det rusade i min kropp och det gick helt enkelt jättebra att cykla. Speciellt över bron där solen sken och allt glittrade i kapp. Sen bestämde jag mig för att ta lite bilder på lite snygga ställen och visa här.

gluck

Lite gator, lite kyrka, lite star bucks, lite bio. Det är snyggt alltihopa.

Whisper the sounds of silence

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0