gnäll 1

“You think you’re better us, you think you’re better than who, you think you’re better than Annie’s angle.”
M är otroligt fördomsfull har jag kommit framtill. Det är så himla negativt, han kan verkligen inte tro att nått är bra och han är oengagerad och har knappt koll på sina barn. Han gillar sin familj jättemycket, det tänker jag inte säga nått om, men han är fördomsfull. Sen har han ingen humor och inget vett i skallen. Man tutar inte femton gånger bara för att man vill säga en sak som man redan sagt tre gånger. Jag blev riktigt sur faktiskt, för jag trodde ju att det var nått allvarligt, vilket det borde ha varit också. Och jag tänker inte sluta vara sur för det och han vet inte hur han ska hantera det utan han gör det på ett barnsligt sätt. Jag kommer ändå inte börja använda tutan som en leksak eller vad man nu kan kalla det.

Kanske tråkigt för mig men jag tycker inte att han är ett dugg rolig. Jag måste komma på nått smart sätt att gå runt det där, vilket kan vara praktiskt eftersom många vuxna tenderar att bete sig på liknande sätt. Speciellt mot unga som DE tror att de är bättre än. Det är det säkert också på massa vis men bevisa inte motparten hela tiden då!

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0