gnäll 2


 
Det drygaste med att M inte har nån koll är att han inte har nån koll på mig heller. Han vet inte när jag är ledig, hur mycket jag ska arbeta,  med vad eller hur och han pratar hela tiden överhuvudet på mig. Nån gång när jag blir bättre på tyska ska jag fråga honom om man gör så här; pratar om någon som sitter vid samma bord som tredje person. Jag tycker det är otroligt oartigt. Han kommer alltid med grejer i sista sekund ”Maja kan kanske” Klart som fan att jag kan men du borde kunna fråga mig och jag tror inte ett dyft på att man måste vara spontan med din mamma, hon skulle gilla planeringar och att allt är i ordning men det är Du som är så oplanerad och oeffektiv. Och gnällig.

Intressant att iakta A’s svar när jag berättar nått om nått gammalt trubbel, killar eller skolan eller nöjen. She´s heading for something, but she got a potato with her.
Hon skulle kunna spela I en bättre orkester men inte han och det här passar ju så bra… Hum, eller gör det verkligen det? Det är hon som är duktig, det är han som har haft tur.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0