göy

jag skulle vilja skriva något djävligt bra. vote me for president sissådär.

åså var det mannen som vart i helvetet och vänt, ja jag tror att en del av honom blev kvar där. fasen vilken copycat jag är, men vote lars winnerbäck for president istället. lilla söta rara värld, ge oss frid och fröjd. få människor att sluta med förintelse, vad är det värt? vad har du för rätt att ta ett gevär i din hand? vad har du för rätt att ta din grannes liv för att han är jude, va va va? judarna härifrån skickades till Grus, i södra frankrike. Barnen fick gå i skolan och fick ett bröd till mat varje dag. Det läste jag mig till igår på Baletten i pauserna.

på balettdel 1 hade de svarta kostymer och svarta klänningar. det slutade med att alla hade turkosa hotpants.

på baöettdel två hade de spetsklänningar och något som var ett mellanting mellan pyjamas och kinakläder.

på balettdel tre hade de någotm som var vitt och var ett mellanting mnellan stålmannen och änglar.

det var göy.

Kommentarer
Postat av: as

ja snart funderar jag på om du borde vara president, läser din blogg varje dag.

2005-11-03 @ 22:40:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0