Harry och halvblodsprinsen

gud vad härligt. Jag kände mig otroligt träffad. Lotta Ohlson skriver en blogg från kulturhuset där Daniel Boyacioglu läser Harry Potter och halvblodsprinsen.
"Flest är det av unga vuxna, som är i rätt ålder för att ha läst Harry Potter-böckerna från det de först kom ut."
Vad fint. Det är ju jag. Jag är ung vixen och jag har läst Harry Potter sedan de kom ut. Underbart. Jag älskar Harry Potter. Nu är han ganska hård. Nu ska han fixa det där. Jsg ska nog köpa harry potter på tyska. vad roligt. 7 euro kostar den första. jag ville ge den i julklapp till jakob, killen i familjen. han skulle älska harry potter. han skulle nog behöva det. det behöver alla.

Kolla här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0