Harry Potter

Och igår var jag på Harry Potter med Leonie. Hon var sjyst och det var Potter med. Har kommit på att de inte behöver byta skådespelare (förhoppningsvis??) Va fan. Kan killen som spelar ryan vara 27 men spela 19 eller vad det är så kan väl Radcliff spela lite yngre också. De får väl bara raka honom noga när den tiden kommer. (som borde komma snart..)

Denna nya film var så... Mmmm. Bra. Och skitläskig. Jag har saknar harry-potter-böckerna jättemycket och filmen täppte lite av den abstinensen. Leonie verkade gilla den, precis som jaaaag.

Och jag tyckte att voldemort såg ut som en tysk. Haha.. Kul. Äcklig var han, och ja, filmen var skitläskig. Vad är det för fel att erkänna att jag knappat stod ut att kolla. Och det blir bara mörkare.. Hur ska man kunna se de senare filmerna.. Gud hjälpe.. Harry Potter.

Kommentarer
Postat av: Anonym

kanske beror på att han som spelar voldemort, Ralph Fiennes, har spelat hitler i filmen Schindler's List. en film om andra världs kriget. hi hi

2005-11-28 @ 06:43:58
Postat av: maja

schindlers list är en mycket bra film men jag kände inte till bandet mellan den och harry potter. kul för Ralph Fiennes att få spela både Hitler och Voldemort. Jag är inte ett dugg avundsjuk.

2005-11-29 @ 10:14:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0