hej då

jag sitter och väger för och emot. jag är snart trött på internet. min blogg kanske dör då. Hej då. Den håller redan på att dö, den är ju inte granne med fredrik virtanen längre.

vi blev utkastade ur huset rent utsagt.

innan jag går vill jag ha en liten tävling: (Detta år en låt, översatt till svenska.)

Du älskar henne förtofarande, du känner mig inte ännu.
Jag åker härifrån, före du gör det.
Viska inte, undra inte.
Sakna henne inte, gå bara och leta rätt på henne.
Jag gör ditt val.




Kommentarer
Postat av: Jessica

Sophie Zelmanis "Leaving" =)

Fick tag på din blogg via cruisin'team, kul att se vad du har för dig. Hade velat göra som du innan jag fastna i skolan igen. Man ska aldrig välja för nån annans skull, det har jag lärt mig nu iaf!
Synd att du inte kunde komma i helgen, men om du är hemma på nyår så är du varmt välkommen till Sala på fest. Linda, Emma, Ankan och gänget kommer!
Ta hand om dig...

2005-11-22 @ 12:36:26
URL: http://jessicapettersson.blogg.se
Postat av: maja

ja det var snabbt och bra jobbat. Don't whisper, dont wonder, just go and found her...

emma ankan linda nyår. happy new year.

2005-11-22 @ 14:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0