I hope you don’t mind…

I hope you don’t mind…
Jag har kollat på de tre första avsnitten av OC nu. Season three. Det kan förstås vara taskigt att dividera över vad som händer så jag ska väl inte det men vad mycket det är och vad spännande det är. Det är nog en liten hobby jag har. Det pinsamma med hela historien är at jag så gott som vägrade kolla på OC ända fram tills mars i år, och då har serien gått kanske 1,5 år. Jag tyckte nämligen att det verkade vara en väldigt onödig grej. Tv överhuvudtaget, inget jag kollar överdrivet på. Inte filmer heller, jag brukar somna. Bio är kul men då är det mer speciellt. Jättespännande grejer som nyheter och deckare är nog det enda jag fastna för.

Bla bla bla. En gång laddade jag ett OC avsnitt och det måste ha varit väldigt speciella omständigheter eftersom jag sedan laddade 47 till eller vad första två säsongerna är. These are my buddies.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0