I know 100 ways to be a good girl

Och allra mest hatar jag att människor inte har tid.
Inte har tid. (Vart har du gjort av den dådå?)
Att saker tar för lång tid. (Vad är kort tid, vad är lång tid?)
Att de inte hinner. (Inte hinner med vad?)
Vad gör ni under tiden ni inte hinner? (Va va?)
"Nej, jag har inte tid, jag måste..."
Vad gör ni när ni måste?
Vet ni att vi har fått obegränsat med tid - en oändlighet.
"Nej, jag hinner inte, jag har inte tid..."

Jag måste göra alla de här sakerna, för alla de där sakerna, för allt det här är nämligen viktigt.
Stackars tiden som måste ha så tråkigt, som aldrig hinner och som stressar sönder en helt värld.

Tralalala
Jag tror inte att tiden vill ha tråkigt.
Tralalala
Nej minsann, det tror inte jag.

/Ge mig en stund av din tid. Jag tror att den behöver vila./

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0