inte. volleyboll. för. mig.

ikväll är det volleybollfesten. ürets üterföreingsfest eller nütt. jag borde ha varit där för jag borde üterförenas men det är jag inte och det ska jag inte. det är lite sorgligt. Klart jag hade velat vara där (tror jag.) Müste träna snart. Müste köpa en choklad. ehum. OC... Harry Potter ... OC... Harry Potter.... vet inte.... vet inte.... vi für se....
fan. nu fick jag forsmarksabstinens. Vill ocksü üka dit över nügra timmar. Det är perfekt. Fast det är iofs oftast roligast pü smütimmarna.. När det kommit igüng sü att säga.. Men det ska jag inte. Jag ska träna och käka en banan.. Fan. Men det ska bli kul med. Müste bara ladda lite. Mmmm, yogurt. Härligt. Träna. Inte tänka. Stackars ensamma tyska lilla mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0