jo men visst

När jag är klar med detta kanske jag ska garva ja men just nu är det lite svürt. Fan ta omogna vuxna. M är büde bortskämd och fördomsfull och negativ - otroligt dülig aura. Jag stür knappt ut att vara i samma rum som honom. han har nu börjat anstränga sig för att vara snäll.

jag ska vara ledig denna eftermiddag. M tyckte det var en jättebra idé att skura ett nyrenovberat rum. DET TYCKTE inte jag. sü jag ignorerasde det, gick och packade min väska och stack ut. Inte oartigt, bara ignorerande för det är A och inte M som har koll pü vad jag ska göra..
Men klart jag ska garva. Jag har massa smügrejer som jag borde kunna garva üt, senare. Det är lite svürt just nu..
Fan ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0