Känns bra

Jag är helt dödstrött. Hela kroppen är faktiskt slut. Jag har precis hängt i en liten persisk bar och ätit en halv abourgine med köttfärs och tomatsas och chiliris. Det var persiskt iransk iaf och jag tyckte dom som jobbade där var jättegulliga. Det var en pappa och hans son tror jag. Bra, billig mat. Dvs, inte bara käka havregryn.
Känns bra att träna. Känns bra att jag ska pa tsck slampoetry nu, ska vara ledig i morgon. Ska ga ut och ga i tva timmar imorgon. Ska ga pa bio imorgon. Ska...?

Haha, och om jag har lust sa ska jag ga och ta ett glas i baren pa Alex. Men det skulle vara pinsamt att träffa Berger och de andra slottsnissarna i mina skysta lodarkläder (dvs munktröja, uppkavlade baggy jeans med strumpbyxor under och converse.) Sitter de där i sina kostymer sa kommer de nog inte latsas att de känner mig. Och det skulle vara saaa kul. Känns bra, känns stabilt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0