konditrainung

Idag, pü traningen, va, sa kom tranaren in och det här var första gangen som jag var pa en träningsgrej för andra gangen da, och vad glad jag blev för att se honom.
Han är jättegullig, jag tror han är finne. Ser precis ut som en. Jag vet inte om det passar sig att fraga dock. Jag hade ju bestämt mig för att göra lite bättre ifran mig denna gang. Förra gangen var när jag inte gjorde situps och bara lag och slöade.
Denna gang gick tiden fort och OJ vad duktig jag var. Jag kommer bli en sprinter, för jag sprintade ikapp killen med rött lockigt har.

Tranaren är sü himla kul. Det är yoga-kickboxningstränaren jag snackar om, och det blir helt klart roligare när han ser sü rolig ut. Sen kom vi till min hat-övning, att ligga pa sidan och vifta med ett ben i taget, och helt tydligen gjorde jag FEL för först pekade han pa mig och sa säkert natt i sin mick och sen kom han och bände till mina ben. Sen gick han vidare till bruden bredvid som gjorde lika fel som jag. När han gatt sa garvade vi at honom. I alla fall lite. Och guess what! Jag fixade faktistk nästan hela övningen. Sant otroligt framsteg eftersom jag förra gangen bröt ihop efter en tredjedel. Hehe. Jag kommer bli sa fit.

Kommentarer
Postat av: Husmusen

Åhå har du ett mumunitroll som tränare, jag gillar finnarnas svenska - det låter så härligt med deras "dialekt"

2005-11-25 @ 19:45:51
URL: http://www.husmusen.blogg.se
Postat av: maja

haha, ja men denna karl snackar tyska. jag tror bara han är finne. eller kanske tom svensk. eller iaf hans morbror. Han ser nämligen san ut. men jag gillar ocksa deras dialekt. spec mumintrollen. hej hopp.

2005-11-25 @ 19:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0