Lightness

Vadårå.

Det är nånting stilla mellan dig och våren. Det är nått kallt mellan mig och våren.


Leave me alone. Blir stressad och pressad. Nu måste jag vara varsam så att det inte går för fort. Varken måste eller ska nånting. Tänker fortsätta känna efter. Kommit mycket framåt, vet mer idag än igår och visste mer igår än i förrgår. Storartad utveckling. Kommer försöka följa 2komm0's program och bli mer allmänbildad. Tänker söka en kurs att läsa på distan här i tyskland. Tror jag. Känns som ett lagom bra progekt.

Vill...
... äta hemgjorda köttbullar
... åka skidor
... sova
...inte känna mig orolig.

Och orolig känner jag mig för att jag stressar mig själv lite. Inte så mycket planer nu Maja. Allt blir bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0