lilla lodis

Kul för tjejen som ledde träningen igår att hon hade världens bästa koordination. Exakt så kändes det men det kändes bra att jag stod längst ner i högra hörnet tillsammans med folk som var ännu sämre på att snurra samtidigt som man viftar på alla ben och armar. Jag var inte bra på det. ”Bauch, beine und po” trodde jag skulle vara styrketränings. Okej att jag inte gillar att ligga på gympagolv och göra skitdryga, jättejobbiga övningar men jag gillade inte så värst att göra höftböjningar tillsammans med tysk kass dunkmusik. Hallå, vart är beatles? Hade de spelat beatles eller nån annan kul åttiotalsmusik hade jag lätt gjort femhundra situps tillsammans med de här tyska brudarna men nu gjorde de inte det så hej då. Det är ju mycket roligare att träna till rolig musik. Prova att ta med absolute sexties till gymmet så får ni se. Skitbra en fredagkväll och man kan ha massa skoj i ett gym och en gympasal. Vi ska nog inte gå in på exakt vad men jag vet att man kan svinga sig i lianer iaf. Men sånt fattar de ju inte här i tyskland.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0