man ska smida medans järnet är varmt

fan vad dålig jag känner mig...
...för att jag inte vet vad och vad som sedan kan göras åt saken.
...för att symaskinen som är 32 år gammal inte fungerade - igen. men när suse kollade på den så funkade den allt. men inte för mig. Tio centimeter kom jag. Jag är inte expert på symaskiner från 1973. Så. Jag kunde inte göra det jag skulle ikväll. Som jag sköt på massor. Det tog fem min för mig att få maskinen att pajja ihop igen. Så. Fan vad dålig jag känner mig. Men det har jag kännt mig hela dagen. Jag somnade på eftermiddagen. Jag, kent och Backyardbabies. Jag och iron maiden uppför berget. Säg, det är väl bra att gå uppför ett berg? (Jag blir inte trött men jag blev trött nu.)

Jag blev trött nu.
Trött nu.
Åt en äcklig mandarin nu.
Känner mig dålig nu.
Vill vill vill vill ha. NU.

Vill ha vad nu?

Kommentarer
Postat av: SysterLillaYster

Min syster borde påminna sig själv lite oftare om att solen skiner och hon är rättså bra på en hel hög med saker. Faktiskt!

2005-11-29 @ 23:33:47
URL: http://autotroll.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0