Mattips från en matglad

Havregryn med mjölk och nussmisschung

Havregryn med yogurt och nussmisschung

Havregryn med mjölk och banan

Havregryn med yogurt och banan

Havregryn med mjölk och banan och nussmisschung

Havregryn med yogurt och banan och nussmisschung

Havrgrynsgröt med äpple och kanel och mjölk

Havregrynsgröt med nussmisschung och mjölk

 

Nussmisschung = Mandlar, caschewnötter, hasselnötter och russin.

 

Detta är åtta olika bra tips på saker man kan äta till frukost. Eller lunch. Eller kvällsmat.


Kommentarer
Postat av: sara

Hej lillmaja! Tack för ditt mail, det är ett på gång snart men det tar lite till för jag ska försöka skriva lika bra som du! men det går nog inte, jag får försöka skriva lika bra som jag istället!
My mail is comming soon! Puss och kram ses på stan

2005-11-30 @ 22:55:15
URL: http://sarasandgren.blogg.se
Postat av: anna

hej maja, jag hittade din blogg! befinner mig hemma i luleå sedan i måndags och det känns verkligen skönt, men lite konstigt. fast jag kan inte påstå att jag saknar tyskland. såklart synd att vi inte hann umgås mer än en promenad till hauptbahnhof men nåja es kann passieren. dina frukosttips låter inte illa, fast jag har faktiskt satt mig själv på en smärre diet för tyskland bjöd mig på alldeles för många extrakilon. skönt att bo hemma och kunna bestämma själv vad och när jag ska äta! hoppas allt är fint och att heidelberg är vitt, här har vi många decimeter. vi hörs va! //anna, ex-aupair

2005-12-01 @ 00:19:40
URL: http://www.varkenlr.com
Postat av: maja

Hej båda två. Kul att du hittade min blogg anna. hur gjorde du det? jag kanske gav den till dig. jag är avis på dig som är i sverige med en massa snö. men om 34 min kommer pappa och yes. jag ska åka och hämta honom nuuuu.
sara tack för mejlet. det var jättefint. det var bra. skönt att vi finns båda två va?

2005-12-01 @ 16:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0