min blogghistoria

jag började blogga sent. jag började skriva öppen dagbok på internet 2000. Jag gick i åttan och hade det otroligt fantasifulla namnet zastra_99. Platsen var lunarstorm och är det fortfarande. På sätt och vis är det roligare att skriva där. På sätt och vis är det roligare att blogga. jag kom fram till efter en kort tids funderande att det är två vitt skilda ting. Det är tio gånger fler som läser min blogg, minst. Jag vet exakt vilka som läsar min lunardagbok. Den går numera under ännu mindre fantasifulla alteregot fliset.

Så jag har ju inte bloggat sedan januari 2005 när den här sajten öppnade. Jag visste in att man kunde blogga förens sophia skippade sin lunardagbok till förmån för det här. Här kan ens familj och vänner läsa och följa med på lite resor ut i världen. Det är ju nice, men man är ju inte veterenbloggare. Fast blogg betyder väl nått i stil med publish comments eller dylikt, ren chansning från min sida alltså. Då är jag väl det då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0