minnen 2



Anna Ternheim
Elin Sigvardsson
Ane Brun
Cirera
Wendy Mc Neil

Cirera
Teitur

Anna Ternheim
Kent

Mando diao
The Hellacopters
Sahara Hitnights
The Hives
Looptroop
The Kristet Utseende
Håkan Hellström
The Ark
Isolation Years
Saybia
Mew
Robyn
Moneybrother
Anna Ternheim
Lars Winnerbäck
Lars Winnerbäck
Lars Winnerbäck
Suburban Kids Wit Biblical Names
Mattias Alkberg
Timo Räisänen
Timo Räisänen
Brendan Benson
Millencolling
Flogging Molly
The Though Alliance
Logh
Marilyn Manson

Anna Ternheim
Håkan Hellström
The Callahan
Moneybrother
Pellumair
Jenny Wilson
Nationalteatern
Mikael Wiehe
Stefan Sundström
Frida Hyvönen
Isolation Years
Ayesha
Thomas Dileva

CDOASS
Cirera

Mikael Wiehe
Lars Winnerbäck & Hovet


Det här är mina minnen från denna vår och sommar. Jag har sett dem allihopa, eller snarare jag och malin.
Jag vet att jag missat att skriva upp en del och jag vet att vi under tiden vi var på dessa tillställningar och festivaler missade en hel del fina grejer men jag har mitt huvud fullt med pop bara jag tänker på det. Pop och Rock, det är jag - fullt ut.

"Är vi lyckliga nu, var vi lyckliga då?"



jk

Kommentarer
Postat av: maja

malin skicka en snyggare bild. för vi är snyggare än så där...

2005-11-16 @ 22:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0