minnen

Jag publicerar det här utan tillåtelse av Malin men det är hon som skriver ner mina minnen när jag inte själv är kapabel till det. Två månader. Det är internt, internt som fan. Ett ord och det är så mycket mer. Stockholm. San Diego. Los Angeles. Hollywood. Hultsfred. Sandviken. Forsmark. Uppsala. Norberg. Been there, done that.

"
*Kakdegsglass vid tvättautomaterna i Sandiego och vår andra udda Hotell picknick.

*Uffe på förmiddgen: Jag blir inge brun! Idag ska jag pressa utan solskyddsfaktor!
Uffe på eftermiddagen: Brrrr brrrr urk jag mår skit. (Uffekräftan ligger och frossar i hotellsängen)

*Tånåringar i en bil på väg till Hollywood: Jag Såg den! Jag tror jag såg den... VAR? VAR?! Där!
OOOOOOOHHH!!!! (Alla som inte kör sitter med näsan eller cameran mot rutan och tittar på
hollywood-skylten)

*Björn: Fan vad ni är degiga... (He loves us and he knows it)

*OC och kulinariska läckerheter behöver jag väl knappt nämna...:)

*Varma mackor mitt i natten.

*Rockfesten. (Om folk bara visste hur iaktagna dom var...+ utsökta, uppvärmda bullar)

*Robins mormors äppelkaka är lika solklar som att dega utanför baracken.

*Stockholm. Båda gångerna.

*Världens sämsta film= "Min favorit fru"

*Hela jävla LA förfan! Det var våran stad den där dan. Det tror jag vem som helst skulle gå med på.

Du vet att det finns miljoner av dom och ändå var det bara ett halvår.
"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0