Mr Brightside

Bara lyssna på den här låten.

"We started up with a kiss, how did it end up like this"

IT'S ALL IN MY HEAD.



Skickade mejl till 2komma0. Vill använda höstens registering som jag aldrig loggade in på nu i vår istället. Jag fick svar efter 20 min. Nu ska jag kolla vad som stod där. Jag frågade bara lite snällt. Detta var mitt svar:

Hej, Vi ordnar det!!! Du kan logga in from nu fram till 060430 med lösen: xxxxxxxx
Din mailadress är ditt användarnamn. -- MVH 2,0 Kundtjänst






Fan vad skyst. Fan vad skyst. www.2komma0.se great here I come. Puss och kram.

Kommentarer
Postat av: Mofat

Ska du plugga till högskoleprovet? Jag tror att du skulle ha mer nytta av en svenskakurs. Börja med att lära dig skillnaden mellan "de" och "dem". "Dom" är talspråk och används aldrig i skrift.

Lycka till!

2006-11-21 @ 10:42:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0