murmeldjur på utflykt

yes yes yes tralalala. jag lyckades handla lite av det jag ville och det tog bara en kvart. fasen vad snabb jag är. det resulterade i att jag hann en kaffepaus med pistaschenötter och päron. jag ska hämta johanna snart och ikväll ska jag vara barnvakt.
borde skriva lite viktiga mejl. känner mig viktig som alltid har viktiga mejl att skriva. men det beror ju på hur man prioriterar mina damer och herrar. mina mejl är viktiga för mig, oavsett om de går till kungen eller fosterlandet.

idag ska vi äta spetzle. med ägg mjölk lök ost. jag ska hämta johanna om åtta minuter. det betyder att jag måste cykla nu. spec om jag vill borsta tänderna först och det vill jag.

Tack och bock, sockertopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0