NEWS!

haha jag tycker det är så roligt att detta har hänt. Nu har nämligen sverige två "bästa artister"
Nu styår nordiv awards mot music awards. Så säg, vem är egentligen bäst av Daniel Lindström och Moneybrother? äntligen får jag lite lön för mödan att bli arg för "daniel som sveriges bästa artist" förra lördagen. mtv lär smälla högre. vad konstigt, daniel lindström var inte ens med bland de nominewrade. Nej, nu börjar jag också tro på sophias teori om att daniels seger var köpt, eftersom han höll på att glömmas bort.
de andra nominerade var kent, timbuktu, hellacopters och christian Walz. lite mer internationellt, lite mer artisteri, lite mer rutin, helt enkelt lite bättre. LITE? Lite bättre än daniel lindström. Gå och göm dig, nu tvivlar jag inte en sekund på att du skäms över ditt pris från din b-gala.

var det idol juryn som delade ut noprdic awards eller?
Eller kollar inte mtv-tittarna som röstade i mtv awards på idol?
Jag vet verkligen inte.


---

klippt och klistrat från denna sida.
"... och veckans undvik
Daniel Lindström
  • Till er som röstade på Daniel i Nordic Music Awards: Något blev helt fel. Det är möte vid ritbordet om cirka 10 minuter.
    "
  • Hallå, gå då. Hej då. Bums till ritbordet idoljuryn.


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0