News

Okej, om Misha Barton är tillsammans med Runar dü tror jag faktiskt att världen kommer gü under. Snart. Djävligt snart. Skulle jag skriva en lista med top tio sveriges äckligaste killar skulle ju runar komma med.
Fan misha pisha. Du är äcklig.

Men jag tänkte sü här idag; jag gillar OC, dvs jag gillar Marissa. Jag hüller pü att gü üt pü alla bloggare som bloggar bilder pü kändisar för deras kläder. Okej, inte riktigt men nästan. OC är bra men skit samma vad de gör pü fritiden. Därför behöver jag inte bry mig överdrivet faktiskt. Men ändü. Runar. Äcklig.

Kommentarer
Postat av: Ugh

Runar är så creepy att Norge inte räcker till. Han är räliast i Sverige också :-S

2005-11-14 @ 19:03:45
URL: http://banal.blogg.se
Postat av: Josefin

Det är fint att du tycker om Sophie tycker jag. Jag tror att nästan alla kan må bra av lite Sophie ibland. Man blir så träffad, på något sätt.
Men jag tycker inte att du ska vara ledsen, eller alltså jag vill inte det. Jag vill att alla ska vara glada. Känns det bättre nu? Jag hoppas verkligen det blir bättre, och att du inte är lika ledsen nu?
Jag vet inte om jag är ledsen, jag är mer arg och förtvivlad över hur jag lyckats förstöra för mig själv. Men ledsen också, för att det är såhär. Dom frågade mig idag i skolan om jag vill lägga ner det här läsåret och ha praktik istället, och läsa trean nästa år. Jag dog när jag hörde det. Shit.
Alltså det gick inte att skriva kommentar i din blogg igår, så jag letade upp dig på Lunar (visste du hade skrivit i bloggen om din lunar, så jaa..) men jag kunde inte riktigt skriva något. Men skaaaapligt chockad jag blev när jag såg att du är från Norberg! Iofs såg jag det här på bloggen, men ändå. Det är ju bara jättekort härifrån. Men ja, som sagt, jag hoppas det är bättre med dig nu?

2005-11-14 @ 19:58:18
URL: http://jowse.blogg.se/
Postat av: Danne

haha jag sa det till jakob o han lakka ur för han e typ OC nurd som fan.
HARE bra ses i jul

Kolla gärna in vår blogg
cruisinteam.blogg.se

2005-11-15 @ 00:40:22
Postat av: maja

haha.. mischa müste ha kassare smak än nün kunde tro. fast det är ganska kul eftersom alla modebloggare blir sü upprörda (och ehh jag) runar kanske egentligen är en riktigt het kille?

2005-11-15 @ 11:44:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0