Nightminds

" 'Couse I will learn to breath the ugliness you see."




Kommentarer
Postat av: Josefin

Haha, och jag funderade på om jag skulle våga skriva Lisa Miskovsky eller inte. Men ja, hon är ju bra iallafall.
Jag vet faktiskt inte om jag gillar Lisa Ekdahl, kommer inte på någon låt av henne precis. Men jag hittade hennes album Olyckssyster så jag ska lyssna på det strax! Fast tyvärr hittade jag inget med rosie thomas.. svårt att få tag på kanske?

Alltså.. Det låter precis som jag, det där med fysiken. Usch det är hemskt när man ska försöka orka något som är helt omöjligt, för man bryr sig liksom inte om det. Finns ju så himla mycket annat viktigare man kan fundera på.. Synd bara att jag funderade på att bli miljöingenjör (bra med fysik och kemi då ju). Men jag vet inte om jag vill bli det längre. Jag tror jag vill ha ett jobb nära människor, sen när jag väl klarar av folk igen. Om du förstår vad jag försöker mena? :)

2005-11-08 @ 16:49:47
URL: http://jowse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0