Njet.

Undrar om jag ska skriva nått om träningen idag. 1,5 timme som jag inte blev speciellt trött av men som var roligt. Varför ska danceaerobics vara samtidigt som fotbollen. Nästa vecka ska jag gå på fotboll. Men det var kuuul. Äntligen riktig aerobics, sån där man lär sig sak för sak och hela tiden kör igenom allt man kan tills man till slut kan binda ihop allt och göra det om och om och om igen. Flamenco och salsa aerobcis var det egentligen. Ledaren var skyst. Jag hoppade och workoutade med min stukade fot. Det gjorde den gott. Snart ska den få sova. Fjolligt namn, danceaerobics? Nja, detta var det som mest av allt stämt överrens med vad vi gjorde. Men jag saknade sit ups och alla konstiga benövningar. Hallå, jag vill ju bli bra på dem där, vill inte tycka illa om dem pga av att jag är så dålig på dem.. Njet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0