Och sen...

Jag gör så många pinsamma grejer här. Av misstag, så blir det pinsamt på en gång. Är jag klumpig eller har jag otur? Överkokar potatisen, glömmer löken. Mitt i simbassäng, helt tyst och bara jag där:

”Fan, jag glömde löken.”

 

Okej, det kan inte ha varit världens viktigaste. Smutsar ner, klampar, glömmer bort, har haft sönder mitt cykellyse. Bra sagt. Nu ska jag åka in till stan och fixa mitt cykellyse samt försöka reklamera mina hörlurar eftersom en luren med sladd ”råkade” lossna från resten. Otur eller klumpig eller slarvig?

Men man får ju bara vad man förtjänar, eller hur? (Hoppas då att jag får nya hörlurar, blir så snett med bara ljud i höger öra.)


Kommentarer
Postat av: Fredrik

haha

ha det!

2005-11-24 @ 17:46:40
Postat av: maja

man tackar. detsamma.

2005-11-24 @ 18:20:06
Postat av: SysterLillaYster

Verkligen, jag håller på att bli galen på mitt snea ljud, vet inte hur länge jag måste stå ut... Suck

2005-11-24 @ 20:35:13
URL: http://autotroll.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0