På väg mot hawaii över de sju haven.

Tänk om jag aldrig kommer till sjätte december. Tänk om jag bara kommer till träningen i eftermiddag. Jepp, om en timme och en kvart. Danceaerobics blir det. Det kommer bli kul. Förra gången blev jag inte ens trött. Idag är jag redan trött. Förra gången slet jag av den vänstra hörluren av misstag. Idag har jag bara en.

[Näää. JOO. Lyssna på krister]
[[email protected]]

Jag kan bara inte bestämma mig. Jag borde bestämma mig. Jag borde åka nu. Tre grejer till maja i stöveln från Sank Nicolaus. Jag är ju vuxen nu. Jag fyller snart 20. Jag får bestämma själv. Det är det som är det dumma. Hade nån annan bestämt hade det varit lätt. Får man bestämma fel? Får man vara onödigt fullflärdad och så. I kombination med julklappar kanske. Kanske det. Om man handlar julklappar och det bara får slinka med tre andra grejer? Hinner jag? Nja. Men kanske.

Haj då. Akta den bits.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0