Plan


Imorgon ska jag simma, 2 timmar.
Jag har stukat foten, i förrgår. (Jag kan egentligen inte gå nerför trappor men uppför och rakt på går bra. Konstig stukning på min fot, kan hoppa på den också. Det gjorde inte alls ont idag på träningen.)
Men simma imorgon.
Hoppas jag orkar och har lust i två timmar.
Känner på mig att jag kommer ligga där som en liten krälande fisk istället. (Okej, men mitt stjärntecken är fisk. Det är drömmande personer. Det kanske är förklaringen varför jag helt plötsligt kan sluta upp med att tex simma för att jag känner att jag måste tänka på en sak. Man tänker bra när man simmar men en del grejer funkar inte. Hmm, blir för mycket känsla i det där. Magkänsla och magplask gör jag när jag struntar i den när det gäller. Som när Elin Sigvardsson sjunger om Bordedom. Konstigt att jag inte kunde äta. Hela mig var väl full av en känsla som tog för mycket plats fast den inte fick någon alls. )

Simma, åka härifrån halv tolv. Innan dess ska jag ha hunnit kratta löv, laga mat samt sy fast en remsa på ett tyg. Hallå, vart är barnen? Hoho?

-  Sen ska jag svänga förbi cecilia på vägen hem. Åka över stan och typ inte alls komma hem förens på kvällen. Det vill jag. Slappa torsdag. På fredag ska jag nog köra konditionspasset igen, även fast det var på kvällen. So what, vad ska jag göra på fredag kväll, kolla på avsnitt 1-4 av oc igen?

På lördag är jag ledig och då ska jag se Mr Potter göra film. På tyska. På dubbad tyska. Suck och mummel där fick jag som sa att det inte gjorde nått med dubbade filmer. Potter och Rons hesa engelska röster kommer jag sakna, det tror jag bestämt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0