ps.

ps au pair guden. Jag börjar gilla barnen. de är ju kul. man kan skämta med dem. Idag pratade vi om ordet crazy. (som pappan, michael nog inte vet vad det betyder. han är askass på engelska.) vi kom hur som helst fram till att vi alla var crazy. det tyckte de var skitkul. sen försökte jag förklara att crazy var ett bra ord, se tidigare inlägg, ev med rubrik "crazy". I'm going crazy in you? crazy are cute. det var skoj. sen fick jag läsa en svensk bok på tyska, och tusan vad mycket lättare det var. det var nått svenskt över hela boken. barnen hette Mina, Ia, Moa och markus. Waxholm och värmland, en låtsasmormor som hette gunilla. Vad skönt helt enkelt.
HerrGott wie schön! Att jag börjar gilla barnen. Barn har ingen skuld, det har tagit mig lång tid att förstå. Även tyska barn är kul. Det har tagit lika lång tid att förstå.

Pussilull. Förlåt för att jag är så dum. Förlåt för allt. I will always love skiing. Tschüss.

nu ska jag mejla. vad bra, var bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0