rättelse

Vilket impulsinlägg det föregående var. Nu kommer ju folk tro att jag tänker bli seriös och göra som alla andra och bli duktig och plugga stenhårt. Ja för fan, det ska jag. Jag ska verkligen det. Röda, vita, rosen. Men vi får se. Ännu är det långt till april då man ska söka. Det är faktiskt evighetslångt. Tre månader har jag bott i tyskland, över fyra månader tills April då ansökningarna ska vara inne. Jag tänker faktiskt inte ens försöka gissa vad som kommer hända på den tiden. Men ett som är säkert är att jag kommer ta mig dit och längre ändå.

Men jag vet inte själv hur det kommer sluta, hur ska man veta det, och när slutar det egentligen. Summa summarum, ta inget för seriöst. För jag är inte så seriös själv. Inte än. Däremot så tänker jag högt och är impulsiv. Men det går an det med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0